Wat nu?

Zaterdag, 27 oktober, 2018

Geschreven door: Kristan Higgins
Artikel door: Jeanette van de Lindt

Lachen, huilen en romantiek.

[Recensie] Als je een echt leesbeest bent dan is er altijd wel een reden waarom het heerlijk is om in een dik boek weg te duiken. Als het zomer is fijn onder de parasol en als het winter is lekker weggekropen in je leesdeken met een grote kop thee erbij. Kortom, lezen is altijd fijn.

Het nieuwste boek van de onvolprezen Kristan Higgins met de titel Wat nu? is wederom een heerlijk boek om bij weg te dromen. Een lief, romantisch en emotioneel verhaal met twee geweldige hoofdpersonen. De manier waarop Kristan Higgins schrijft maakt dat je je direct in de hoofdpersonen kunt verplaatsen. Je voelt wat zij voelen en maakt ook mee wat zij meemaken. Er komt ook een hond in het verhaal voor en daar heeft de hond van Kristan Higgins model voor gestaan. Dit boek heeft echt alles. Lachen, huilen en romantiek. En het is nog een lekkere dikke pil ook. Wat wil je nog meer als het koud is buiten?

Het verhaal:

Verwend? Dat is alleenstaande moeder Parker wel een beetje. Het is namelijk best moeilijk om níét verwend te zijn als je familie bakken met geld heeft. Maar als haar vader heeft gehandeld met voorkennis en op die manier het complete familiefortuin erdoorheen heeft gejaagd, zit er zelfs voor haar niets anders op: ze zal iets moeten gaan doen. Gelukkig heeft ze nog een klein huisje aan het water in Maine. Ze besluit het op te knappen, en dat blijkt de perfecte manier om te kunnen wennen aan haar nieuwe leven, om na te denken over de toekomst én om James, de onuitstaanbare maar handige assistent van haar vader, op een héél andere manier te leren kennen. Maar James heeft geheimen waarvan eentje een heel erg groot en behoorlijk verdrietig geheim. Zal het ze lukken om al hun problemen te overwinnen?

Eerder verschenen op Romantischeboeken.nl